torstai 10. huhtikuuta 2014

Tervetuloa Villa & Villaan


Tervetuloa kylään kahteen Villaan ja seuraamaan mitä kaikkea valtavasta kädentaitojen innostuksesta syntyy!

Minä olen Minna ja minä rakastan kauniita kankaita ja pehmeitä lankoja. Minulla on kaksi lasta, tyttö ja poika joille ompelen vaatteita jollei nyt ihan liukuhihnalta niin paljon joka tapauksessa. Mieskin kelpuuttaa päällensä joitain ja viime aikoina on tullut itsellekin ommeltua suhteellisen paljon. Valtaosa käsitöistäni siis on ommeltuja, mutta kyllä sitä vuoden mittaan aina jokunen pehmoinen lankatyökin valmistuu, niiden kanssa haasteena tämmöiselle hätähousulle on se etenemisen hitaus. Tervetuloa seuraamaan meidän aikaansaannoksiamme Villa & Villaan, jotkut teistä saattavat muistaa myös aiemman blogini http://byminna.blogspot.fi, joka nyt jatkaa hiljaiseloaan.

Toisessa Villassa, aivan tuon Minnan Villan lähellä, asuu minun eli Jaanan lisäksi yksi aviomies ja kolme lasta. Olen aina rakastanut tehdä käsitöitä; saada ihanat kankaat, langat, helmet tai jonkin muun materiaali muuttumaan joksikin kauniiksi ja tarpeelliseksi asiaksi. Ompelukone on suristellut useimmiten sisustusjuttuja tai asusteita, vaatteitakin toisinaan. Innostun lähes kaikista käsin tehtävistä töistä ja ideoita sekä intoa on aina enemmän kuin aikaa harrastukselle pikkulapsiperheessä :) Mutta tasaiseen tahtiin syntyy tuotoksia, sillä käsillä tekeminen on rentouttavaa ja addiktoivaa puuhaa. 




2 kommenttia: